понеділок, 18 лютого 2013 р.

Для підтвердження статусу платника ФСП подайте документи до органу ДПС до 20 лютого

Платниками фіксованого сільськогосподарського податку є сільськогосподарські товаровиробники, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній звітний рік дорівнює або перевищує 75 відсотків.
  
   Фіксований сільськогосподарський податок – це податок, який справляється з одиниці земельної площі у відсотках її нормативної грошової оцінки та сплата якого замінює сплату окремих податків та зборів (пп. 14.1.256 ПКУ). Так, платники ФСП не сплачують:
  
   а) податок на прибуток підприємств;
  
   б) земельний податок (крім земельного податку за земельні ділянки, що не використовуються для ведення сільськогосподарського товаровиробництва);
  
   в) збір за спеціальне використання води;
  
   г) збір за провадження деяких видів підприємницької діяльності (у частині провадження торговельної діяльності).
  
   Сільськогосподарські товаровиробники для набуття та підтвердження статусу платника податку щороку, до 20 лютого, подають:
  
   - загальну податкову декларацію з податку на поточний рік щодо всієї площі земельних ділянок, з яких справляється податок (сільськогосподарських угідь (ріллі, сіножатей, пасовищ, багаторічних насаджень), та/або земель водного фонду внутрішніх водойм (озер, ставків та водосховищ). Подається органу ДПС за своїм місцезнаходженням (місцем перебування на податковому обліку);
  
   - звітну податкову декларацію з податку на поточний рік. Така декларація подається окремо щодо кожної земельної ділянки органу державної податкової служби за місцем розташування такої ділянки;
  
   - розрахунок частки сільськогосподарського товаровиробництва - органам ДПС за своїм місцезнаходженням та/або за місцем розташування земельних ділянок;
  
   - відомості (довідку) про наявність земельних ділянок також подається органам податкової служби за своїм місцезнаходженням (та/або за місцем розташування земельних ділянок). У такій відомості зазначається інформація про кожний документ, що встановлює право власності та/або користування земельними ділянками, у тому числі про кожний договір оренди земельної частки (паю).
  
   При розрахунку річної суми податку враховуються дані станом на 1 січня поточного року.
  
   Довідка про набуття або підтвердження статусу платника податку видається органом ДПС протягом 10 робочих днів з дати подання суб’єктом господарювання декларації або заяви за місцезнаходженням такого платника (місцем перебування на податковому обліку).
  
   Нагадуємо, що порядок справляння та обліку фіксованого сільськогосподарського податку та подання податкової декларації з ФСП врегульовано нормами ст. 301-309 гл. 2 Розділу XIV «Спеціальні податкові режими» Податкового кодексу України.
 
По материалам: ДПС України

1 коментар:

  1. ВСЕ ЧИТАЙТЕ ЦЕ ЗАВДАННЯ НА ЯК ВІДПОВІДАЮТЬ МОЮ КРЕДИТУ З ЛЕГІТОВОЇ ТА ДОБРОВОЇ КРЕДИТНОЇ КОМПАНІЇ Мене звуть Керстін Ліс, я шукав кредит, щоб погасити свої борги, усі, кого я зустрів, шахраювали і брали гроші, поки нарешті не зустріли пана, Бенджаміна Брейль Лі Він міг дати мені позику в розмірі 450 000,00 R. Він також допоміг деяким моїм колегам. Я сьогодні говорю як найщасливіша людина у всьому світі, і я сказав собі, що будь-який позикодавець, який рятує мою родину від нашого бідного становища, я скажу ім'я всьому широкому світові, і я так радий сказати, що моя родина повертається назавжди, тому що мені була потрібна позика, щоб почати своє життя на всьому протязі, оскільки я єдина мама з 3 дітьми, і весь світ здавався, що він висить на мені, поки я не мав на увазі, що Бог послав позикодавця, який змінив моє життя і що в моїй родині, БОГ, що побоюється кредитора, містер, Бенджамін, він був Спаситель БОГ, посланий рятувати мою сім'ю, і спочатку я думав, що це стане неможливим, поки я не отримаю позику, і запросив його до своєї сім'ї -Усім учаснику, від якого він не відмовився, і я пораджу будь-кому, хто справді потребує позики, звернутися до пана Бенджаміна Брейля Лі електронною поштою за адресою (lfdsloans@outlook.com), оскільки він є найбільш розуміючим і добрим сердечним кредитором I коли-небудь зустрічалися з турботливим серцем. Він не знає, що я роблю це, поширюючи свою доброзичливість у відношенні до мене, але я вважаю, що я повинен поділитися цим питанням з усіма вами, щоб звільнити себе від аферистів, будьте обачливими з імперсонаторів і зв’яжіться з правильною кредитною компанією. Надішліть нам електронну пошту через: lfdsloans@outlook. com або whatsapp + 1-989-394-3740. .

    ВідповістиВидалити